Sto kilometara: Prekretnica u životu svakog biciklista

Oznake:
Sto kilometara: Prekretnica u životu svakog biciklista>

Svatko od nas postavlja različite ciljeve i izazove koje želi postići. U biciklizmu je postavljanje ciljeva povezano s pomicanjem vlastitih granica i posljedičnim poboljšanjem. Prvih stotinjak kilometara svakako je jedan od najvećih izazova u životu svakog biciklista.

Sto kilometara za neke je normalno putovanje, a za druge teško dostižan cilj. U današnjem članku želim se fokusirati uglavnom na drugu skupinu biciklista, koji su se biciklom počeli baviti tek nedavno i već neko vrijeme razmišljaju o svladavanju granice od sto kilometara, ali još uvijek nisu našli hrabrosti za to.

Trebam li fitnes kao Sagan?

Bicikliranje bez kondicije ili bavljenje bilo kojim sportom bez barem malo treninga prilično je teško. Biciklizam je popularan upravo zato što i uz minimalnu kondiciju možemo prijeći nekoliko desetaka kilometara, primijetili ste da se na biciklu može prijeći više kilometara, pa čak i brže. Što je sa sto kilometara? Većinu ljudi odvrati brojka 100. Čak i u automobilu potrebno je više od sat vremena za vožnju od sto kilometara. U sljedećem nastavku članka pokušat ću definirati nekoliko osnovnih točaka koje je potrebno ispuniti kako biste udobno i s osmijehom odradili svoju prvih stotinjak kilometara.

Nemojte spaliti početak

Uobičajena pogreška koju sam dugo radio bila je to što sam svaku vožnju započinjao visokim tempom. Distribucija energije igra najvažniju ulogu tijekom dugih vožnji. U konačnici, ovisi o tome hoćete li uživati ​​u vožnji ili se kući vratiti iscrpljeni. Zato je na putovanje dugo stotinu kilometara dobro krenuti laganim tempom. Ako pretjerate na početku, može se dogoditi da vam ne bude ostalo energije za zadnje kilometre, a i ako imate, zabrinut ćete se mnogo.

Vidovit

Način na koji se psihički pripremite prije vožnje također može odrediti kvalitetu vaše vožnje. Mnogi faktori utječu na psihu. Drugačije se čovjek osjeća na biciklu kad vani sja sunce, a drugačija je vožnja po tmurnom vremenu jesenskih dana. Odlučite li svladati svojih prvih stotinjak kilometara, dobro je da to ne učinite sami, već sa sobom povedete prijatelja koji je već vozio više.

Tijekom vožnje možete imati krizu kada je želite završiti, a podrška i ohrabrujuća riječ druge osobe su u tom trenutku iznimno važni. Kako biste lakše podnijeli zahtjevnija putovanja, kao što je prelazak granice od sto kilometara, preporučio bih da se ne fokusirate na to koliko kilometara još imate pred sobom . To može biti još jedna mentalna prepreka, a postupno odbrojavanje kilometara može se činiti beskrajnim. Umjesto toga postavite podciljeve poput stajanja za kavu nakon prvih pedesetak kilometara. Tako će vožnja ići brže i nećete biti pod stresom

Energija

Bez energije koju dobivamo u obliku hrane ne bismo mogli normalno funkcionirati. Isto se odnosi i na izvedbene sportove kao što je biciklizam. U biciklizmu postoji nepisano pravilo da svakih 40-60 minuta vožnje morate obnoviti energiju i stoga nešto pojesti. Kao dobar primjer mogu se ponovno predstaviti. Kao potpunom početniku koji nije puno razumio svijet biciklizma, bilo mi je u najmanju ruku čudno jesti dok vozim bicikl.

Da to i nije tako glupo, otkrio sam tijekom prvih sto kilometara vožnje, kada cijelo vrijeme nisam ništa jeo, a zadnjih dvadesetak kilometara dobio sam ozbiljan grčeve i mislio sam da je sigurno neću završiti. Na kraju sam morala kupiti nešto slatko do kuće. U jelovniku Holokolo pronaći ćete brendiranu biciklističku prehranu od gelova preko raznih pločica do napitaka za oporavak koji će vam pomoći da nadvladate i nadvladate svoje granice.

Odjeća i oprema

Ono što odaberete za svoju prvu zahtjevniju vožnju također će utjecati na vašu ukupnu izvedbu. Neću dalje raspravljati o odjeći jer su moji kolege već pisali o pravilnom odabiru odjeće, a vi možete pročitati njihove detaljnije članke. Na stranici Holokolo možete birati između nekoliko svjetskih biciklističkih brendova ili posegnuti za odjećom iz Holokolo kolekcije koja kombinira najbolji omjer cijene i učinkan.

Ostala oprema za duga putovanja svakako bi trebala biti osnovni alat za popravak uboda i neka vrsta viljuškastog ključa. Ako se ipak odlučite na svoju prvu veliku vožnju sami, preporučujem da sa sobom ponesete nešto gotovine. na primjer, kao pomoć u slučaju neočekivanog tehničkog problema koji nećete moći otkloniti.

Ruta

Na kraju, želio bih spomenuti planiranje rute. Gotovo svatko zna gdje su mu granice, stoga je razumno planiranje putovanja još jedan važan korak za uspješno svladavanje granice od sto kilometara. Ne pravite nepotrebne teške uspone koji vas mogu koštati mnogo energije. Bolje je izabrati ravniji profil, ili npr. svoj omiljeni krug koji možete proći nekoliko puta zaredom. Također ne bih preporučio odlazak na prvu dužu vožnju do mjesta koja vam nisu poznata, pogotovo ako odlučite ići sami.

Vjerujem da vam je ovaj članak dao barem malo smjernica i inspiracije da savladate svojih prvih sto kilometara, a svima koji to pokušaju držim fige.