Ono čega nema na Stravi, kao da nije.
Ako je ovo vaša lozinka, razumjet ćete sljedeće retke. Ako niste, a u vama postoji čak i mrvica kompetitivnosti, postoji šansa da ćete preuzeti ovu genijalnu aplikaciju otprilike veličine koštice avokada.
Moj život prije Strave nije bio tužan, natjecao sam se sam sa sobom na postavljenim dionicama, a pobjeđivati je uvijek bilo zadovoljstvo.
Znao sam za neku Stravu, ali očito ne puno. Tijekom trčanja sve sam arhivirao u Garmin connectu, ponekad i bicikl, ali to nije ništa promijenilo svijet niti motiviralo. U osnovi samo arhiva aktivnosti.
Ali nakon pola godine hvaljenja Strave s jednim borcem, probao sam i život je krenuo u drugom smjeru. Bio je lipanj 2015. Tada je oko petine ljudi na Stravi u našoj regiji u odnosu na današnje stanje.
Pazim nakon prve vožnje, uopće nisam slab. Počeo sam još više raditi, osvajati pehare na asfaltu, ponekad i KOM-ove. Nakon kupnje cijelog bicikla, bio je prilično uspješan i na terenu. Ali bilo je samo nekoliko segmenata na mojoj Devínská Kobyli, trebalo je učiniti više, tj. danas sam autor oko 70% segmenata, ali ne i KOMer, konkurencija je sve veća, ja sam sve stariji:-)
Moj susjed automehaničar smije mi se da je cestovni bicikl koji sam odabrao Strava bicikl, odabran zbog dobrih pozicija i mislim da je pogodio čavao na glavi, tako je. Iako se vozim samo na plameniku, tu i tamo zategnem lanac na povremenom kratkom segmentu čak i izvan moje kućne Kobyle, ali onaj rani zbog udobnosti, a udobno puno nije isto što i brzo puno. Ovdje sam normalno odolio iskušenjima Strave i odabrao novi full, makar više i ne bio 100% trials, ali barem trials XC hybrid. Dakle, sjećam se da nisam podlegao Stravi pri odabiru, podlegao sam joj samo djelomično:-)
Dijeta daje motivaciju za vožnju, za svladavanje ne samo sebe, već i protivnika. I suparnici postaju prijatelji. Dijeta također okuplja ljude s istim invaliditetom i uglavnom istim načinom razmišljanja. Lokalno smo kroz ovu aplikaciju već biciklistička zajednica, organiziramo zajedničke vožnje, kada ne, utrkujemo se virtualno. Ponekad to ide do takvih ekstrema da kada vidim gubitak pozicije ujutro, odem na isti segment navečer da pokušam to preokrenuti :-) Zajedno otkrivamo i eliminiramo loše elemente - ebikere koji često zaborave klasificirati aktivnosti u vlastitoj kategoriji, identificiramo opasne segmente, rješavamo poboljšanje biciklističke infrastrukture nervirajući mjerodavne vlasti.
Bez obzira na mišljenje psihologa da natjecanje može biti znak niskog samopoštovanja, raznih psihičkih poremećaja, nastojanja da se bude vidljiv, smatram da su povećanje performansi, snage i zdravlja pozitivna korist Manijak dijete. p>
A kad je Strava nedavno prestala prikazivati položaje segmenata za taj dan, nastala je galama, gotovo panika. Strava ga je odlučila ubaciti u plaćenu verziju. Ne trepnuvši okom, platio sam tri puta. Čak su i žena i stariji sin htjeli :-) Uostalom, kakav bi to izlet bio bez njegove temeljite analize. Davno sam želio podržati Stravu plaćanjem, kao način zahvalnosti autorima za njezino stvaranje, ali plaćena verzija mi nije dala ništa dodatno što sam trebao. Tek kad su komponente na koje sam navikao premještene na njega, imao sam motivaciju postati plaćeni član.
Vidjet ćemo što će učiniti s drugim korisnicima, ali mislim da će rockeri platiti, a oni manje konkurentni će barem ostati u neplaćenoj verziji ili će nastaviti podržavati Straver na ovaj način:-) Jer aplikacija je toliko popularan da neki off-road segmenti u park šumi Bratislava također imaju 5000 jedinstvenih korisnika, a korisnici asfalta približavaju se broju od 8000. To su segmenti koji su prije pet godina imali oko 1000 korisnika.
Jednostavno Strava rollez!