TWO-FACE pedala s Cr-Mo osovinom iznimno je snažna platformska pedala, au isto vrijeme i učinkovita pedala. 14 klinova s ciljanim nagibom osiguravaju golem prianjanje, ali i na strani s bravicom, 4 klina podesive visine stvaraju posebno bogatu vezu između papučice i cipele.
Za optimizaciju efektivne površine, ravna strana je okrenuta za 2,5°, što povećava visinu za 5 mm u ključnim točkama.
Definirani odabir strane je posebno važan kod kombinirane pedale. TWO-FACE ima neutralnu raspodjelu težine, tako da se pedala ne okreće automatski kada se noga makne s pedale. Kada ponovno stavite nogu na pedalu, čeka vas ista strana/funkcija pedale.
Odabir najkvalitetnijih materijala i proizvodnih procesa čini TWO-FACE posebno laganim i izdržljivim.
Ukratko o specifikaciji:
Ravna strana s 14 iglica (Š: 100 mm D: 105 mm V: 18,5 mm)
Bočna strana s 4 igle za zaključavanje stopala (Š: 60 mm D: 98 mm V: 18,5 mm)
Tijelo pedale: Alu 6061-T6, elox
Osovina: kaljeni i lakirani čelik (vidi verziju s osovinom od titana)
Ležajevi: konusni + kuglični ležajevi
Brtvljenje: dvostruko zabrtvljeni konusni ležaj + kraj
Klikni mehanizam:
SPD kompatibilan
Težina: 435 g
A) Spajanje pedala na polugu
Desna pedala spaja se u smjeru kazaljke na satu, a lijeva u suprotnom smjeru.
1. Lagano podmažite navoj pedala.
2. Spojite osovinu s polugom pomoću navoja i zategnite papučicu na moment od 33 Nm pomoću imbus ključa od 6 mm.
B) Za nožne pedale:
Montaža kick-on kofera - Desni i lijevi kofer su identični.
1. Lagano podmažite navoje vijaka.
2. Upotrijebite imbus ključ od 4 mm da pričvrstite navlake za cipelu.
3. Zategnite vijke momentom od 7 Nm.
C) Spajanje cipela na pedale
Postavka priključnog tlaka nalazi se na pedali. Upotrijebite imbus ključ od 3 mm za podešavanje priključnog tlaka.
1. Povećanjem pritiska, okretanjem vijka u smjeru kazaljke na satu (+), postići ćete čvršće pričvršćivanje patike na pedalu, ali će biti teže zakačiti i otkačiti papučicu od pedale.
2. Smanjenjem pritiska, okretanjem vijka u smjeru suprotnom od kazaljke na satu (-), postići ćete labavije pričvršćivanje patike za pedalu, što će olakšati spajanje i odvajanje papuče od pedale.
3. Spojite cipelu s pedalom gurajući trup u tijelo nožne papučice.
4. Odspojite cipelu okretanjem pete (prema biciklu). U kritičnoj situaciji cipela se može odvojiti i u suprotnom smjeru. Ako prije niste koristili nožne pedale, dovoljno vježbajte njihovu sigurnu upotrebu. Provjerite je li postavka tlaka na najnižoj postavci. Stanite/sjednite na bicikl s jednom nogom čvrsto na tlu, a drugom nogom vježbajte uključivanje i skidanje cipele s pedale. Nakon vježbe na licu mjesta, idite na područje s manje prometa i vježbajte uključivanje i isključivanje dok vozite polako dok ne usavršite to.
5. Ako izgubite ravnotežu tijekom vožnje, cipela se možda neće automatski odvojiti. Ako već možete predvidjeti takvu situaciju, unaprijed odvojite cipelu od pedale.
6. Ako vozite vrlo žustro, može se dogoditi da prilikom oštrog pokreta petom slučajno odvojite cipelu od pedale, što može dovesti do pada s bicikla. Kako biste izbjegli ovu situaciju, pojačajte pritisak na zglob do razine koja će odgovarati vašim vještinama.
VAŽNO! Pritisak bi trebao biti isti na obje pedale. Niski tlak se preporučuje početnicima i biciklistima koji moraju često skidati cipele (primjerice u gustom prometu). Vijci ne smiju biti previše labavi ili previše zategnuti. Pretjerano zatezanje može uzrokovati oštećenje navoja, a premalo zatezanje može uzrokovati ispadanje vijka.